Amazing Gospel

Syng dig glad i Strandkirkens kor Amazing Gospel. Koret blev etableret i september 2020 og er et åbent kor for både kvinder og mænd. Der er ingen optagelseskrav, men der er en klar forventning om, at medlemmerne er glade for at synge og er parat til at indgå i et hyggeligt og trygt fællesskab, hvor vi passer godt på hinanden.

Har du lyst til at synge med, så mød op i Strandkirken en onsdag aften kl. 19.30. Du er velkommen til at synge gratis med en måneds tid for at se, om gospel er noget for dig. Herefter forventes det, at du melder dig formelt ind – vi vil meget gerne have flere medlemmer (se under medlemskab).

Hvis du ikke har sunget gospel før, så kan det godt være overvældende og uoverskueligt, når man hører de mange sange og melodier, og man tænker måske, om man kan huske alt dette - men det kommer med garanti . Vi tror, at du vil få samme glæde og energi som alle os andre ved at synge gospel.

For os er det vigtigt, at der er nærvær i vores sange, og de må aldrig blive ligegyldige at lytte til.

Ordet ”gospel” kommer fra engelsk og betyder evangelium, og gospelmusikken er i sit væsen religiøs, men du behøver ikke at være troende for at synge sammen med os.

Vi øver om onsdagen kl. 19.30 – 21.30 – der er også tid til en lille kaffepause.

Korleder

Koret ledes af  Louise Kofoed.

Medlemsskab

Du indmelder dig ved at aflevere en udfyldt indmeldelsesblanket, som du kan få udleveret på en koraften - og derefter indbetales kontingent.

Kontingentet betales for et halvt år ad gangen og er på kr. 800 kr.

1. halvår – senest 31. januar
    2. halvår – senest 31. august

Beløbet indbetales til konto: 2343 – 6297140408.

Demokratisk forening
Koret er organiseret som en forening med vedtægter. Korets øverste myndighed er generalforsamlingen, som afholdes en gang om året.

Spørgsmål
Du er altid velkommen til at kontakte en fra bestyrelsen, hvis du har spørgsmål, kommentarer eller ønsker yderligere information.

Se korets hjemmeside HER

Formand: