Juleaften i Strandkirken

søndag 24. december 2023

Vi giver dig mulighed for, at du kan deltage i præcis den julegudstjeneste, som passer til dig og din familie.

Så se nedenfor, hvad mulighederne er. Kontakt os, hvis du har spørgsmål.
kontakt@strandkirken.dk

Kl. 11.00: For børnefamilier
v/Peter Bæk

Juleaftensdag holder vi julegudstjeneste primært for børnefamilier - men alle er velkomne. Gudstjenesten bliver i øjenhøjde med alle de små deltagere og vi garanterer, at man går glad og forventningsfuld derfra - klar til juleaften!

Kl. 12.30: Julegudstjeneste med gospel
v/Peter Bæk

Juleaftensdag holder vi en traditionel julegudstjeneste med juleevangeliet og julesalmer krydret med festlig gospel, udført af kirkens gospelkoret Amazing Gospel. Så er du til festlige, swingende juletoner, så kom og få denne dejlige oplevelse med dig hjem.

Kl. 14.00: Julegudstjeneste med pop
v/Anders Michael Hansen

Juleaftensdag holder vi en lidt anderledes julegudstjeneste med juleevangeliet krydret med musik fra en rytmisk musikgruppe. Vi skal bl.a. synge Anne Linnets "Lille Messias". En let og festlig julegudstjeneste.

Kl. 15.30: Julegudstjeneste med candlelight
v/Anders Michael Hansen

Juleaftensdag holder vi en tradition og højtidelig julegudstjeneste med juleevangeliet, hvor vi vil være omkranset af en masse levende lys. Vi skal synge salmer akkompagneret af orgel og trompet.