SU - Strandkirkens unge

Strandkirkens Unge er et fællesskab for teenagere, som gerne vil have det sjovt og lære mere om det dér med Gud. I løbet af en måned har vi typisk en lovsangsaften, to gruppeaftener og en SU cafe aften. Fælles for alle aftener er, at der er god tid til brætspil, snak og hygge efter programmet.

Til en lovsangsaften er der fokus på at tilbede Gud med sang og bøn. Vi hører som regel en spændende og inspirerende historie, der kan sætte gang i tankerne.

Vi begynder 19.30 og slutter ca. 21.30.

Til gruppeaftener samles vi i mindre grupper og taler om livets små og store spørgsmål, ofte ud fra et godt oplæg. Vi mødes altid i de samme grupper, så her er der rigtig god mulighed for at skabe nye, gode venskaber.

Vi begynder kl. 19.30 og slutter ca. 21.30.

SU Cafe er for alle konfirmander og unge i Karlslunde og omegn. Vi spiser lækker mad, leger, er kreative, laver konkurrencer og har det i det hele taget godt og sjovt sammen. Der er god stemning og man kan hygge sig med sine venner – eller få nogle nye! Noget af tiden laver vi noget alle sammen, men meget af tiden er der også mulighed for bare at gå rundt og være med til det, man har lyst til.

Det er for alle konfirmander , teenagere og deres klassekammerater – så tag dem endelig med!

Programmet begynder altid kl. 18.30 og ser nogenlunde sådan ud:

18.30: Ankomst og velkomstsnacks

18.40: Vi spiser lækker aftensmad

19.20: Oprydning efter mad

19.30: Valgfrie aktiviteter, f.eks. bordtennis, brætspil, couch gaming, smykkeværksted, sport og bål

21.30: Tak for i aften

Har du spørgsmål, så kontakt vores ungdomsleder Simon Grønne-Grann på tlf. 40222373